Co dajesz - to dostajesz.

"Każde działanie polegające na dawaniu powoduje przeciwdziałanie w postaci otrzymywania. To, co otrzymujesz, jest zawsze równe temu, co dałeś. Cokolwiek dasz w życiu wróci do Ciebie. Taka jest fizyka i matematyka wszechświata. 

Dając coś pozytywnego, otrzymasz coś pozytywnego; dając coś negatywnego, dostaniesz również coś negatywnego. Emanując pozytywnością, otrzymasz w zamian życie pełne rzeczy pozytywnych. Emanując negatywnością, otrzymasz w zamian życie pełne rzeczy negatywnych. A jak można emanować pozytywnością lub negatywnością? Poprzez  myśli i uczucia!

W każdej chwili wysyłasz myśli pozytywne lub negatywne, emanujesz uczuciami pozytywnymi lub negatywnymi. To, czy myśli są pozytywne, czy negatywne, decyduje o tym, co otrzymasz z powrotem w życiu. Wszyscy ludzie, okoliczności i wydarzenia, z których składa się Twoje życie, są do Ciebie przyciągani za sprawą myśli i uczuć, które z siebie dajesz.  W życiu nic nie dzieje się bez przyczyny: wszystko, co dostajesz, dostajesz w oparciu o to, co dałeś."

Rhonda Byrne "Sekret" 

Taką pozytywną energią zawsze znajdywałam w kamieniach. Fascynowały mnie od dziecka. Ich faktura, kształty i kolory. Każdy inny. Pod wpływem różnych czynników zmieniały się.  

Chcę stworzyć tutaj miejsce, w którym będę mogła razem z Wami odkrywać piękno i magię zaklętą w kamieniach. Zawsze uwielbiałam je zbierać i nosić "na szczęście", "na miłość", "na zdrowie". Ach! Kamienie były na każdą potrzebną mi okazję i oczywiście dostępne wszędzie. Każdy z nich miał swoje sekretne działanie, w które bardzo mocno wierzyłam. Obdarowywałam kamykami moich najbliższych, choć oni nie bardzo chcieli się z nimi asymilować. Haha.

Ta pasja mimo upływu lat mi nie przeszła. Teraz jednak wiem, że oprócz kamyków szuwarowo-bagiennych istnieją również szlachetne kamienie, w których tli się niesamowita moc. Z ogromną radością będę Wam o nich tutaj pisać.




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Włosy 1 - jako źródło siły